Вимоги до машин при індустріалізації будівництва Зносостійкість підшипників з епоксидних композицій, що змащуються водою, менше изностойкости підшипників з акрилових композицій приблизно в 1,2 рази і більше зносостійкості підшипників з поліаміду 68 і капрону в 1,5 і 1,7 рази.

Зі збільшенням навантаження від 10 до 90 кг/см2 знос підшипників з епоксидних композицій при V = 8,15 м/сек збільшується майже в 5 раз.

Жодне будівництво не обходиться без такої спецтехніки, як texneks.ru, який полегшує земельні роботи.

Виробничі випробування матеріалів підшипників ковзання з композицій у вузлах тертя різних машин, механізмів і обладнання (будівельних, вантажопідйомних і ін) показують їх перевагу в певних умовах перед застосовувалися раніше антифрикційними матеріалами (бронзою, чавуном).

При цьому збільшується довговічність вузлів тертя, знижується вартість і трудомісткість їх виготовлення, підвищується надійність. Індустріалізація будівництва пред'являє високі вимоги до тих машин, які безпосередньо беруть участь у навантаженні та розвантаженні цементу. Найменш довговічним вузлом є пара-гальзашнек. Вихід з ладу цієї пари визначає вихід з ладу всієї машини.

Вимоги до машин при індустріалізації будівництва
Метою цього експерименту є дослідження можливості застосування плазмових покриттів для захисту від абразивного зношування гільз До-167. Аналіз лабораторних досліджень дозволив відібрати найбільш зносостійкі суміші № 2, № 3 і № 6 для захисту робочої гільзи До-167 від абразивного зносу. Гільза перед напиленням растачивалась на величину напиленого шару 0,7 + 0,8 мм.

Напилення покриття проводилося відразу ж після розточення на спеціальному стенді, що забезпечує наскрізний прохід пальника. При напиленні гільза оберталася п = 30 об/хв., а пальник переміщалася поступально зі швидкістю V=15 м/год. Напыленные гільзи були випробувані на машині До-167 на Ленінградському заводі залізобетонних конструкцій № 4. Після місяця роботи гільзи були зняті і піддані ретельному огляду і дослідження.