Пересувні компресорні станції Сфера застосування пересувних компресорних станцій дуже велика, вони використовуються завжди, коли є необхідність у безперебійної подачі електричної енергії.

Використовуючи такі станції, будівельники можуть вести роботи там, де немає можливості підключитися до ліній електропередач.

Окремо треба згадати про мобільності таких станцій, це має величезне значення, недарма вони мають такий попит в МНС, а ось gk-sk.ru цієї інформації. Вони дуже часто використовуються при проведенні рятувальних робіт, а також при різних надзвичайних ситуаціях. Ну і, звичайно ж, вони мають популярність у тих регіонах, де спостерігаються часті перебої з подачею електроенергії.

Компресорні станції відрізняються за багатьма показниками, але при цьому не можна не помітити, що в загальній масі, всі вони відрізняються швидким приведенням у робочий стан, не кажучи вже про те, що вони дуже прості у використанні.

Відмінність пересувного компресора

Головна відмінність пересувного компресора від непередвижного полягає в тому, що він встановлений на шасі, завдяки чому його можна перевозити. Що стосується приводу, то він у таких компресорів може бути як дизельним, так і електричним. Найбільшою популярністю користуються дизельні компресори. Причому, що тут важливо зазначити, їх безліч, що стосується різновидів. Самими простими пересувними компресорами є пристрої з поршневий головкою. Зрозуміло, ці компресори ще і найдешевші, по украй мірі, якщо порівняти їх вартість з вартістю гвинтових компресорів. Що ж стосується гвинтових компресорів, то вони є набагато більш довговічними і ефективними. Тому всі фахівці радять купувати саме їх. Гвинтовий компресор володіє безліччю переваг перед поршневим. Передусім тут треба згадати про довговічності.

Як працюють компресори

Робота компресорів не відрізняється складністю. Якщо взяти компресори одноступеневого стиснення, то їх робота відбувається ось так. У циліндрі компресора розташований поршень, він робить рухи, зрозуміло, зворотно-поступальні, штовхає і витягує його шатун, зафіксований до колінчастого валу. В результаті руху поршня в циліндрі створюється тиск. Потім повітря проходить через нагнітальний клапан і витісняє у ресивер. Ну а далі відбувається те, заради чого і використовується компресор, а саме перетворення енергії двигуна в електроенергію.